!!! potong LEMAK !!!

Followers

Wednesday, February 24, 2010

hehehe

lama sggh aku x hapdetkan... hurmm xde apa nak kongsi.. jadual mkn masih mcm dl..tp aku dah start amik nasi semula..bukan apa, aku selalu sakit kepala... tp aku mmg mkn 1 hari sekali je..tu pun sket...al-hamdulillah boleh thn dah..xdelah mcm dulu2..x mkn nasi je aku rasa lapar nak mampus.. la ni dah boleh kontrol dah..mkn roti time lunch pun ok... x kisah la.. dl at least 1 hari mesti mkn nasi sekali.. la ni 2-3 hari sekali br aku mkn nasi.... berat aku? turun lg sekilo... uihh liat betoi lemak2 ni nak kuar... nak sapu2 krim halia bagai ni..aku malas..hahaha padahal masa nak beli bukan main gedikk.. betoi2 xde disiplin la aku ni.... nak buat camne xde geng..klu zaman blajar dl syok la..buat sama2 ngan kawan.. la ni...tgh aku sedap2 sapu krim ..time tulah anak aku nak susu lah.. nak basuh tgnlah.. hadoiii ceh alasan oklah len kali aku ngarut lagi.. nak buat kerja ni..dah pukul 8.00pg.. tataaaaaaaa

Tuesday, February 2, 2010

2 bulan = 2 kg

not bad huh??? oklah daripada x turun langsung....huhuhu ayat penyedap hati...
Related Posts with Thumbnails