!!! potong LEMAK !!!

Followers

Tuesday, November 10, 2009

mari berdiet secara sihat

al-hamdulillah diatas kesedaran yang tinggi terhadap berat badan aku yang makin menjadi maka terhasillah blog ni. blog ini bertujuan agar aku sentiasa ingat akan target aku utk mengurangkan berat badan...bukan nak kurus ye nak kurang sket je... ngeri woo bila ngat semula dlm masa x sampai 3 tahun berat aku boleh naik sampai 20kg!!! huhuhuhu okeh sebenarnyakan belum sampai masa nya aku berdiet ..tp aku buat blog ni awal2lah supaya aku x tpesong ..buat masa ni aku dah kurangkan pengambilan nasi.. xde la tkejut perut aku nanti..hek hek hek

aku target nak mula 1/12/2009 .... makanya blog ni belum rasmi lagilah ye.. insya-Allah pasni aku akan tepek apa sahaja yang aku makan, dan hari2 aku akan cuba tulis apa yang aku makan bserta kuantiti, senaman aku serta seminggu sekali berat terkini aku...

benda yang paling berat yang aku rasa tak berapa nak boleh buat ialah x boleh makan NASI !!!tp aku akan cuba sehabis daya gak ... ni kira aku amik inspirasi dari kwn2 yang masuk cabaran 99HTN tu lah.. terus smgt aku tau nak gak kurangkan berat badan aku ni.. moga2 aku berjaya..aminnn...

kepada kawan2 dietku.. korang tahu siapa korangkan.. go go go..by the time dieter gak tu nak naik pelamin.. kite pasti gojes..aminnn..

No comments:

Related Posts with Thumbnails