!!! potong LEMAK !!!

Followers

LilySlim Weight loss tickers

Monday, November 23, 2009

sakit mata


16-20 Nov 2009 aku MC pasal sakit mata!!! adoi lamakan.. ni pun x baik betoi2 lagi... tp aku dah malas nak MC..aku harap xde la jangkit kt sapa2 kt opis ni..klu x mampus org marah haku.. huhuhu....

sapa yg penah sakit mata tau la sakitnya..nak tunduk pun takot.. rasa nak tcabut bijik mataku... nanti aku tepek pic bijik mata aku... lupa bw kabel kamera plak hari ni... aku x byk amik pic pasal sakit la ..nak baring je keja aku.. nak tgk tv xleh.. nak membaca pun x bleh... bygkanlah.. hazabb tu br sakit mata kan....

dr plak bleh bg salah ubat... adoiiiiiiiiiiiiiiii x pasal2 mata aku main teruk tau... nanti aku cerita panjang pasal ubat2 ni.. chaittttttt x pasal2..nasib baik x yah sampai cuci mata..klu x haru weii..

x lama lg dah nak msk bln 12... x leh mkn nasi dah... hek hek hek...harap2 aku bjaya...aminn

No comments:

Related Posts with Thumbnails