!!! potong LEMAK !!!

Followers

Thursday, December 31, 2009

2010....

hi all,

salam sejahtera...lama aku x hapdetkan..aku agak bz..tp misi diet tetap berjalan dgn lancar... cuma..hehehe aku nak bgtau... aku rasa mcm nak mkn nasi mlm ni.... hahahaha sila gelak guling2 ye... pasalnya...mlm td aku p pasar malam....tetiba tnampak ikan sungai...fav tu... dl aku org susah.,.skrg pun susah gak...tp xde la mcm dl.. abah aku mmg rajin ke sungai menjala ikan..utk buat mkn + jual pd jiran2... laku tau...km pun masa kecik2 rajin ikut abah p menjala... sonoknya..semua tu tinggal kenangan...abah dah dekat 2 thn meninggal :( rindunya pada abah...

km juga biasa mkn landak, rusa & kancil..abah aku ada senapang okeh... so blh berburu... sedapp yummeh... owhh terliur la...

ok berbalik semula pada cerita asal.. oleh kerana aku dah terbeli ikan sungai smlm bersama petai..dan mak aku pun ada kt umah.. aku suh dia masak gulai lemak cili api ikan sungai + petai.. hehehe...maka dgn itu aku terpaksa makan nasi malam ni... okeh sekian... selamat tahun baru buat korang :) diet jangan x diet

No comments:

Related Posts with Thumbnails