!!! potong LEMAK !!!

Followers

Thursday, December 10, 2009

bihun bihun dan bihun lagik

hohoho sejak aku berdiet nih..makanan asasi aku ialah BIHUN air dah tentulah air masak + minuman yg bergula sket... klu x mau pengsan aku... so far setakat ni ..x jemu lagik makan bihun... berat br turun 500 gram... hek hek hek..usaha tangga kejayaan...sabar2.... blm mula bersenam pun..


08/12/2009
pagi - biskut 4 keping + air vico panas

tghari - bihun + air just apple + eskrem cornetto

ptg - cucur udang + nescafe O panas

mlm - sup sayur + air suam


09/12/2009
pagi - bihun goreng + ayam goreng + teh o panas

tghari - bihun sup + air suam

mlm - yong tau fu + air apple


10/12/2009
pagi - roti sardin + tauhu goreng + teh O panas

tghari - bihun sup + air suam + sepotong betik

ptg - biskut + vico panas

mlm - tatau lagik..esok br aku hapdet muahahahaha

No comments:

Related Posts with Thumbnails