!!! potong LEMAK !!!

Followers

LilySlim Weight loss tickers

Wednesday, December 2, 2009

al-hamdulillah

smlm aku bjaya mengharungi 1st day without nasi dgn jayanya... klu perlu aku akan makan nasi gak tp sket jer..pasalnya..tahap kesihatan aku x mcm org normal... aku ni kurang gula sket je terus rasa kebas2.. dl aku penah kurang gula yg gile2 lah.. sampai aku pening + loya.. dr. pun check gula dlm darah aku.. korang tahu bape??? 1.4 jer.. dr kata klu bwh pada 1 aku akan koma.. aduss sentap aku.... aku rasa dia naik 1.4 tu pun pasal aku br lepas minum teh o...

aku ni mmg dr dl lg x suka manis.. masalah betoi.. dl masa blajar pun aku penah pitam dlm bas... pasalnya pd tu aku just bfast mkn megi kosong.. minum air kosong... bising dr..hahaha masa tu pusat kesihatan masih lg di kolej seroja 2.... hurmmm sejal tu aku sentiasa beringat kena cpt2 minum benda manis klu dah rasa kebas2.. dr suh aku mkn gula2 je...setiap bape jam sekali.. tp aku ni malas.... hahaha kdg2 aku sakit kepala yg dasyat..sebab kurang gula... nape aku kata dasyat?? sebabnya time dah kena tu klu x cepat mkn ubat..aku akan sakit kepala yg mmg rasa mcm aku nak toreh je kulit kepala..time tu mkn la ubat apa pun..x jalan.... seksa sggh...

mcm2 penyakit aku kan... dugaan aku... dl zaman sekolah x yah kira la..2-3 bulan sekali aku msk wad..kt hkl plak tu... sian mak aku ...

ni menu aku mkn smlm...diet sgtlah konon...hahahaha

pagi - bihun goreng + tempoyak ikan patin
lunch - burger mcd :P
ptg- roti bakar
mlm - sp sayur
+
1 mug susu anlene

No comments:

Related Posts with Thumbnails