!!! potong LEMAK !!!

Followers

Wednesday, December 23, 2009

antara makanan yg aku makan

ye aku tahu x bape nak bkhasiat..tp ni je kdg2 aku sempat msk... aku just ratah lauk2 ni... kdg2 ada gak aku buat sup ayam... setakat ni aku dah mkn nasik 2 kali ...muahaha... tp tiap kali mkn nasi just 3 sudu.... nak lepas tliur kata org... aku paling x tahan klu ada sambal belacan... kalah betoi rasanya....

overall setakat ni..menu utama aku ialah bihun... hari2 aku makan bihun sup masa lunch.... jgn sampai 1 tahap..sampai ke tua aku x leh tgk bihun lagi sudahlah... ngeri tu....

2 comments:

Tie-Ibu wawanisolehah said...

tabik kat ko la sue, dah 16hari tak makan nasik..itu br betol2 diet kan..aku ni diet dalam hati jer..nasik x miss haha

Jasfyra said...

aku pun hari2 lauk gini je aku masak sue.xsempat la nk masak meriah2 kan.kita kan koje..huhu

tp aku mkn ngan nasik..camne la KG tu nk turun?wakakakaka

Related Posts with Thumbnails