!!! potong LEMAK !!!

Followers

Wednesday, December 16, 2009

mahal gak nih


2 benda ni je dah dekat rm8 ... nak jg kesihatan la konon nya... dah 16 hari aku x mkn nasi.. berat aku masih blm turun... tp aku x keciwa pasalnya.. aku x bsenam.. hek hek hek..xpe2 aku akan cari masa gak nak buat semua tu.. skrg ni aku jg pemakanan aku dl.. buah2an mmg kena amik..cuma xde la aku tulis dlm apa yg aku mkn tu.. buah2an tu selingan...antara waktu mkn yg aku amik... ok kwn2 mari kite bdiet secara sihat... jgn pk kan sgt pasal angka pd penimbang itu..

2 comments:

ita said...

sue..ko dah 16 hari yer..aku dlm masa dkt 2 mggu ni dah 3 kali aku mkn nasi..tp qty x byk la..mmg sket sgt..ok ker sue..
aku pun x turun brp..yang pasti..perut aku dah makin turun..hehehe

Cho Zila said...

salam...
memang mengecewakan... yerler dah berdiet tapi tak kurang sekgpun memang tak memberansangkan langsung...

Related Posts with Thumbnails