!!! potong LEMAK !!!

Followers

Tuesday, August 9, 2011

bahan bukti




as salam semua,

hehehe seperti yg telah diberitahu smlm, ini dia bahan bukti saya sudah turun 3kg... bentuk fizikal x de apa2 perubahan... erkk tu yg konpius gak... x mungkin penimbang rosak pasai en somi & mak timbang ok jer.... so saya rasa betullah saya sudah turun hampir 3 kg! utk motivasikan diri + saya x de penimbang digital..so saya nk kata saya turun 3 kg! hehehe

senaman sket2...klu rajin buat tekan tubi.... x pun jalan2 kacau org dlm opis ni.... hahaha mampuih HR tgk saya dok merayau pasal dlm opis ni byk gak cctv...

cuma saya mmg tak makan nasi time berbuka.... masih menten mkn yg rebus2 atau stim je ikan or ayam dan juga sayur.... kuih2 pun amik 1 -2 ketul je mmg x lbh...kali ni mmg tekad nak capai 60 kg.. utk raya ni pastu sambung lg misi diet ni sampai la ke berat idaman hatiku

sahur mmg saya akan amik nasi gak...rasa perut x bleh terima klu just mkn roti ....huhu air feberet tentulah teh o suam cap 888...sedapppppp lauk2 pun sempoi2 jer cam sardin/telur dadar/ayam masak merah/ikan goreng/ikan pekasam/nasi goreng tp kena menten 1 senduk nasi jer...lauk byk dan saya belajar buat2 x nampak kulit ayam goreng yg sedap tu...sob sob sob air kosong 500ml itu mmg saya sgt2 pastikan yg saya minum byk air masak... pastu siaplah kol 6.00pg camtu penuh punci kencing ....hahaha


antara menu berbuka saya sepanjang berbuka bulan posa ni... ni menu hari ahad, salmon grill + lemon ( masak 1/2 jer...mahal ikan nih.... hahaha )
dengan

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


semangkuk sayur campur... mmg kenyang sesangat


ini plak air feberet.... ice lemon tea buatan sendiri....
beli lemon byk2 kt giant pastu "belasah"


oh ya lagi satu... taun ni saya belum p PARAM lagi... byk godaan kt PARAM tu.... baik ler jauhkan...

ok itu jer utk kali ini....semoga kite semua berjaya! amin

5 comments:

Mia-Ina said...

wah bagusnya sue..x singgah bazar lg..mcm mia sbb dh jd org bujang tanpa suami..so ada la jugak edisi ke bazar..hehe...tahniah ye dh turun.

dr pengalaman ketika bersama jurulatih herbalife yg consult dulu..kdg2x ada org turun berat lebih, tetapi inchi bdn x turun sgt...ada juga yg penurunan bermula inchi bdn, berat biasa je turun sikit2x...semuanya bergantung pd body masing2x....

Sue said...

mia- haha saya tak p pasai hben p o/s klu p sorang2 mmg x ler.. owh gitu eh.... kena buat senaman gak ni

azrin_zelina said...

wah tahniah, bestnya dpt turun 3kg

Dayu said...

3kg!! wah best..best
hebatlah kak bleh tahan godaan tak buka ngan nasik
kita tak bleh lah
dah la kena masak untuk husband kan
dia makan nasik.. kit apun telan gak skit..
tu yg 2 minggu pose, baru 2 kg je ilang..

Aaron Grey said...

Hi, can I contact you through your email? I've something to share that might interest you.

Aaron
aarongrey112 gmail.com

Related Posts with Thumbnails